U Bujama održat će se humanitarni sajam knjiga
29.09.2024.Pozivamo Vas da nam se pridružite u ponedjeljak, 30. rujna na humanitarnom sajmu knjiga koji organiziramo u suradnji s Centrom za inkluziju. Sajam će se održati ispred Erste banke s početkom u 10 sati!
Na sajmu ćete moći pronaći bogatu ponudu knjiga na hrvatskom i talijanskom jeziku, obuhvaćajući razne tematike:
-Beletristika (romani, pripovijetke, poezija)
-Stručna literatura (znanost, povijest, umjetnost)
-Dječje knjige i slikovnice
-Knjige za mlade i popularna literatura.
Svi prikupljeni prihodi s ovog sajma bit će donirani u humanitarne svrhe, konkretno za podršku aktivnostima i projektima Centra za inkluziju.
Ovaj događaj ima dvostruku vrijednost – osim što ćete moći uživati u knjigama i proširiti svoju kolekciju, također ćete pomoći osigurati bolju podršku osobama s posebnim potrebama u našoj zajednici.
Cilj ovog sajma je promovirati kulturu čitanja, inkluzivnost i solidarnost.
Pozivamo sve ljubitelje knjige, kao i one koji žele podržati ovu vrijednu inicijativu, da nam se pridruže i doprinesu boljem životu onih kojima je pomoć potrebna.
Vidimo se u ponedjeljak, 30.09.!
Podržite knjige i humanost u isto vrijeme!
Vi invitiamo a unirvi a noi lunedì, 30 settembre, per la fiera del libro di beneficenza che organizziamo in collaborazione con il Centro per l'inclusione. La fiera si terrà davanti alla Banca Erste con inizio alle 10:00!
Alla fiera potrete trovare un'ampia selezione di libri in croato e italiano, che comprendono vari temi:
Narrativa (romanzi, racconti, poesia)
Letteratura specialistica (scienza, storia, arte)
Libri per bambini e albi illustrati
Libri per giovani e letteratura popolare
Tutti i proventi raccolti durante questa fiera saranno donati a scopi umanitari, in particolare per sostenere le attività e i progetti del Centro per l'inclusione. Questo evento ha un valore doppio: oltre a permettervi di godere dei libri e di ampliare la vostra collezione, contribuirà anche a garantire un migliore supporto per le persone con esigenze speciali nella nostra comunità.
L'obiettivo di questa fiera è promuovere la cultura della lettura, l'inclusività e la solidarietà. Invitiamo tutti gli amanti dei libri, così come coloro che desiderano sostenere questa preziosa iniziativa, a unirsi a noi e contribuire a migliorare la vita di coloro che hanno bisogno di aiuto.
Ci vediamo lunedì, 30.09.!
Sostenete i libri e l'umanità allo stesso tempo!