Načelnik Neš Sinožić dodjelio zahvalnicu svjetskoj prvakinji Anđelini Videc i njenom treneru Draganu Ljuboji
06.09.2024.Dodjela zahvalnica Općine Brtonigla-Verteneglio
Dana 06. rujna 2024. godine, načelnik Općine Brtonigle-Verteneglio, u znak priznanja za iznimne rezultate postignute na svjetskom prvenstvu u kickboxingu za mlađe dobne uzraste, održanom u Budimpešti, a koje je ostvarila građanka Općine Brtonigla-Verteneglio, dodijelio je dvije zahvalnice.
Jedna zahvalnica uručena je Anđelini Videc, koja živi u Novoj Vasi na području Općine Brtonigla-Verteneglio, dok je druga zahvalnica dodijeljena predsjedniku Kickboxing Kluba Buje, Draganu Ljuboji, koji je ujedno i trener svjetske prvakinje Anđeline Videc te još jednog svjetskog prvaka, Ryana Aličajića, iz istog kluba.
Općina Brtonigla-Verteneglio je posebno ponosna što u svojoj zajednici ima sportašicu koja je osvojila prestižnu zlatnu medalju u disciplini K1, kategorija do 52 kg. Zahvalnost se također iskazuje Kickboxing Klubu Buje i treneru Draganu Ljuboji na predanom radu i uloženom trudu, koji su doveli do ovog velikog uspjeha.
Načelnik Općine je istaknuo spremnost i želju da se, u okviru mogućnosti, pruži podrška daljnjem radu kluba, a posebno u pripremama Anđeline Videc za nadolazeće izazove.
Predanost i upornost ove mlade sportašice donijele su joj zlatnu medalju, na što je Općina izuzetno ponosna.
Conferimento degli elogi del Comune di Brtonigla-Verteneglio
In data 6 settembre 2024, il sindaco del Comune di Brtonigla-Verteneglio, in segno di riconoscimento per i risultati eccezionali ottenuti ai campionati mondiali di kickboxing per le categorie giovanili, tenutisi a Budapest, ha conferito due elogi per i risultati conseguiti da parte di una cittadina del Comune di Brtonigla-Verteneglio.
Uno degli attestati è stato consegnato ad Anđelina Videc, residente a Villanova, nel Comune di Brtonigla-Verteneglio, mentre l'altro attestato è stato assegnato a Dragan Ljuboja, presidente del Kickboxing Klub di Buie e allenatore della campionessa del mondo, Anđelina Videc, ma anche di un altro campione mondiale, Ryan Aličajić, dello stesso club.
Il Comune di Brtonigla-Verteneglio è particolarmente orgoglioso di avere nella propria comunità un’atleta che ha conquistato la prestigiosa medaglia d'oro nella disciplina K1, categoria fino a 52 kg. Un ringraziamento speciale va anche al Kickboxing Club di Buie e all’allenatore Dragan Ljuboja per il lavoro dedicato e l'impegno profuso, che hanno portato a questo grande successo.
Il sindaco ha espresso la disponibilità e il desiderio di sostenere, nei limiti delle possibilità, il futuro lavoro del club, in particolare nella preparazione di Anđelina Videc per le prossime sfide.
La dedizione e la perseveranza di questa giovane atleta le hanno portato una medaglia d'oro, e il Comune ne è estremamente orgoglioso.